Wednesday, March 17, 2010

kenapa jalan ini yg harus ku terima...

salam..

rasanya sudah lama x mengupdatekan dri ats kmlasan dri yg mlmpau..hurm~~~
mlm ni x taw la nk mrapu apa...cma apa yg kurasakan d saat ini..prasaan mrh..sedih...semua adalah..
tp td aku ada tbca tntg ujian n ksabaran..
jd aku hrus sabar...sabar ya..dsblik ksbrnmu..akan ada hkmahnya...ok..stop dlu tntg itu...
td g mkn2 kt luar...dlm keadaan dri yg x bpa chat..
tpkse jga pegi..hurm~~ balik ja dri mkn...samapi kt post guard...keta kitaowg kna thn..
apalagi la pak guard2 ni...dah la ttba ja suh ktaowg kuar...dgn rasa grmnya...aku n da geng kuar ja dri keta 2...taw x apa yg da mnx?da tnya..bwk KAD MATRIK X?pak cik..tgh2 mlm gini mana la nk bawak bnda alah g2...sima gila la...ingt asrama sekolah ka?
sabaq ja ngn pak cik2 ni...antara semua aku plg otai...daorg at least bwk gk la ic...aku ni yg x bwa pe2...klo dira leh jd pndtg asing...hahaha...pe2 pon ni fisrt time nma di tulis ats kslhn mlnggr undg2...wakkakaka...jahat lak rasa...
emm...bla lg nk wat jht kan?ehehe

moga2 pak guard lps ni lbh cakna tntg stdnt2 yg dok dating2 kt dlm udm...yg 2 lbh lyk dknakan tndkan....
pe22 pon..pk2 sndri la pak guard oiiii

No comments:

Post a Comment